Vragen? Bel ons op 088 - 765 19 65

The Feedback Company

890 beoordelingen

 

-

Snelle levering
Geslacht:
man

-

Op de site staat dat het product op voorraad is. Op vrijdag besteld toch werd de bestelling pas op woensdag daaropvolgend afgeleverd na een belletje mijnerzijds .
Beste klant, Bedankt voor je review. Helaas hebben we enkele problemen gehad met de voorraad die getoond werd op de website. Dit leidde ertoe dat er foutieve bezorginformatie werd getoond. Indien het artikel op voorraad is in het magazijn, dan wordt het de volgende dag geleverd. We hebben ook voorraad in onze fysieke vestigingen. Het duurt dan circa 3 werkdagen voor het artikel terug is gestuurd naar ons magazijn en verstuurd naar de klant. Ten onrechte werd getoond dat het artikel op voorraad was in ons magazijn, terwijl dit alleen in fysieke vestigingen nog op voorraad was. Hierdoor was de levertijd langer, onze excuses. Het voorraadprobleem is heden opgelost. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Niels
Geslacht:
man

-

Niets aan toe te voegen gewoon prima.
Geslacht:
man

-

een goed bedrijf houd zich aan afspraken
Geslacht:
man

-

Ik ben.prima telefonisch geholpen.
Geslacht:
vrouw

-

prima afhandeling. goede service en snel geleverd
Geslacht:
man

-

Goede snelle levering.
Geslacht:
man

-

Mijn ervaring is niet goed. Product veel te laat geleverd pas na telefonisch kontakt en uiteindelijk was het ook nog niet het goede product Deze moest dus weer retour en het goede product was niet meer op voorraad.
Wat vervelend dat uw ervaring met Toolprof.nl niet goed is. Ik heb deze kwestie even bekeken en er zijn helaas een aantal factoren die er voor gezorgd hebben dat er niet één ding, maar meerdere dingen niet verliepen zoals gewenst. Het artikel dat u heeft besteld is een actieproduct die veel wordt verkocht. Op het moment van bestellen hadden wij dan ook geen voorraad van het artikel. Om sneller te kunnen leveren, laten wij het artikel uit een fysieke vestiging komen. Wellicht hebben zij de verkeerde uitvoering verstuurd naar ons magazijn in Moerdijk. Na telefonisch contact hebben wij het verkeerde artikel bij u opgehaald en het geld gecrediteerd. Wij hebben je hiermee, naar eigen inziens, alles gedaan om onze fout recht te zetten. Onze ideale oplossing was omruiling van het juiste artikel, maar dit was niet mogelijk omdat we het artikel op dat moment niet op voorraad hadden in het magazijn. Groet, Niels
Geslacht:
vrouw

-

overzichtelijk en een goede prijs
Geslacht:
man

-

uitstekend
Geslacht:
man

-

Geeft genoeg informatie snelle levering goede prijs.
Geslacht:
vrouw

-

Mijn eerste bestelling De bestelling was supersnel binnen. Complimenten. Assortiment is wat beperkt. Buxusmot-producten niet te koop. Serieuze problemen waar veel mensen mee te maken hebben. Ik geloof zelfs heel Nederland Kunt u daar nog iets in betekenen
Geslacht:
vrouw

-

behangstomer in te kleine doos verzonden waardoor kans op stuk gaan hoog is een extra mondstuk wat op foto er bij stond zat er niet bij heb een mail gestuurd en niks geen respons gehad vind ik geen goede services 0614137816
Beste klant, Het betreft hier een bestelling van 17 december 2017. Er is toen een volgende reactie gegeven op uw mail: "Bedankt voor je bericht. We hebben het direct even nagekeken en helaas hebben we de verkeerde afbeelding vanuit de leverancier ontvangen. De mondstukjes worden niet bij het artikel geleverd en hebben wij helaas ook niet los in ons assortiment zodat we deze na kunnen leveren. We hebben direct de juiste afbeelding opgevraagd en deze bij het artikel geplaatst. Onze excuses voor het ongemak. Aangezien we de mondstukjes niet na kunnen leveren, kunnen we u wel een kortingscode aanbieden van 10% bij een volgende bestelling. Wanneer u een volgende bestelling wilt plaatsen kunt u ons een mail sturen zodat we een persoonlijke kortingscode aan kunnen maken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak." Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen. Mocht u dit alsnog wensen dan kan u contact opnemen via info@tpland. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Niels Toolprof.nl
Geslacht:
man

-

Duidelijke website snelle verzending
Geslacht:
man

-

Alleen de beloofde volgende dag bezorging is niet waargemaakt verder OK
Geslacht:
man

-

Prima service
Geslacht:
man

-

Alles dik ok enkel levering normaal op 2 dagen in werkelijkheid 5 dagen
Beste klant, U had de bestelling op zondag 20 mei geplaatst. Omdat wij op maandag 21 mei niet aanwezig waren in verband met Pinksteren is de bestelling pas op 22 mei doorgevoerd in ons systeem. Toen bleek dat we geen voorraad meer hadden van het artikel, hebben we deze laten overkomen van een van onze fysieke vestigingen in Nederland. Dit heeft 2 werkdagen geduurd, je bestelling is uiteindelijk 2 werkdagen later verstuurd vanuit ons magazijn. We zijn momenteel druk bezig om de voorraadsindicatie en levertijd in de toekomst te optimaliseren. Met vriendelijke groet, Niels
Geslacht:
man

-

Het was de eerste bestelling die ik daar aankocht. Alles is heel goed verlopen.
Geslacht:
man

-

goed
Geslacht:
man

-

Zeer makkelijk om zaken mee te doen aangeraden
Geslacht:
man

-

snelle correcte service
Geslacht:
vrouw

-

Snele levering
Geslacht:
man

-

Makkelijk bestellen en snel in huis. Top
Geslacht:
man

-

Super goed
Geslacht:
vrouw

-

produkt kwam later aan dan vooraf werd gesteld. foto was beter dan de werkelijkheid
Geslacht:
man

-

prima
Geslacht:
man

-

Snelle service en de prijs is ook redelijk
Geslacht:
man

-

Goede prijs en redelijk snel geleverd
Geslacht:
man

-

Eerste keer besteld en ben zeer tevreden.
Geslacht:
man

-

prima vlotte levering.
Geslacht:
man

-

Perfecte levering op tijd zoals beloofd
Geslacht:
man

-

Het bestellen van de artikelen ging zonder problemen tegen een goede prijs ..... helaas had het bedrijf mijn bestelling vergeten zodat ik na 1 week contact heb gezocht . Daarna was de bestelling binnen 2 dagen bezorgd
Geslacht:
man

-

Prima Ze doen wat ze beloven..
Geslacht:
man

-

heb 04-04-2018 NOG NIKS VAN MIJN BESTELLING ONTVANGEN EN DAN VRAAGT u NAAR EEN BEOORDELING Het wordt tijd dat U het postorderbedrijf eens op het matje roept Heb gisteren nog met hun gebeld het pakket is op een verkeerd adres afgegeven maar een reactie van hoe nu verder. Heb tot op heden niks gehoord ze hebben telefoon-nr mail-adres en huistelefoon-nr
Geslacht:
man

-

Bosch accuboormachine besteld dezelfde dag geleverd echt super
Geslacht:
man

-

De plankdragers zijn los in een doos aangeleverd waardoor diverse beschadigingen tijdens transport zijn ontstaan. Advies zorg ervoor dat de materialen gescheiden worden door een folie papier oid.
Geslacht:
man

-

Duidelijk aanbod goede prijssetting en correcte afhandeling
Geslacht:
man

-

Goed
Geslacht:
man

-

Prima prijs en snelle levering
Geslacht:
man

-

Radio besteld. Telefonisch info gevraagd en verder prima geholpen.
Geslacht:
man

-

alles prima en netjes ontvangen en goed geholpen na telefonisch contact.
Geslacht:
man

-

De goedkoopste voor het bestelde product. De levering van de juiste goederen heeft wel te lang op zich laten wachten. De communicatie met helpdesk liep goed. Spijtig van de delay.
Geslacht:
man

-

Alles prima geregeld en ontvangen.
Geslacht:
man

-

Bestellen after pay en levering goed
Geslacht:
man

-

Positief
Geslacht:
man

-

goed bestellingen vanaf 10 of 20 euroeuro gratis maken
Geslacht:
man

-

Tevreden klant snelle levering
Geslacht:
man

-

Achteraf kan ik niet anders zeggen dan dat ik een heel positief gevoel heb overgehouden aan mijn aankoop bij uw bedrijf aankoop en verzending dus aankomst van mijn aankoop was zeer netjes en helemaal geen beschadigingen Ook over het product ben ik zeer tevreden en ben alweer aan het kijken voor een vervolg want ik wil nog graag een geleiderail van Festool van 800mm hebben en een slang beschermer dus een dikke voldoende dank voor uw service.
Geslacht:
man

-

Prima en snelle levering
Geslacht:
man

-

Binnen aangegeven tijd geleverd En een goeie prijs
Geslacht:
man