Klantenservice
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag voor ons? Lees dan onderstaande tekst door. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. We nemen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling. Bij Toolprof gaan we voor 100% klanttevredenheid!
Bestellingen
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op voorraadproducten geldt: voor 17.00 besteld (op vrijdag voor 15.30), de volgende werkdag geleverd. Is uw product niet op voorraad? Dan kan het langer duren voordat uw bestelling wordt verzonden. De levertijd van onze producten staat op de webshop vermeld, naast het product.
Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u via e-mail een Track & Trace link van een van onze vervoerders.
Let op: heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of hij per ongeluk in uw spamfolder terecht is gekomen.
Heeft u geen e-mail met Track & Trace-informatie ontvangen? Dan is uw pakket nog niet verzonden.
Klik hieronder op de logo's van onze vervoerders om naar de Track & Trace pagina te gaan.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Foutje gemaakt? Dat kan natuurlijk gebeuren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij doen er dan alles aan om uw bestelling naar uw wens aan te passen. Als uw bestelling al is verzonden, kunnen wij deze helaas niet meer voor u aanpassen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Van gedachten veranderd of vindt u de levertijd te lang? Neem dan contact met ons op, dan zullen we u een passende oplossing bieden. Wilt u toch de bestelling annuleren? Dat vinden we natuurlijk jammer, maar uiteraard kunt u bij Toolprof altijd uw bestelling kosteloos annuleren. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u de bestelling niet meer annuleren. In dat geval kunt u de bestelling naar ons retour sturen.
Leveringen
Kan ik het afleveradres wijzigen?
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, kunt u het afleveradres online niet meer wijzigen. Neem contact met ons op als u de bestelling toch op een ander adres wilt laten bezorgen. Is uw bestelling al verzonden? Kijk dan in de mail die u heeft gekregen van onze vervoerder. U kunt dan contact opnemen met de vervoerder om het afleveradres te laten wijzigen. Vaak kunt u er ook voor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt.
Kan ik het aflevermoment wijzigen?
We proberen altijd binnen 24 uur te leveren, daarom is het niet mogelijk om het aflevermoment na het bestellen te wijzigen. Nadat u de Track & Trace link heeft ontvangen, kunt u vaak wel bij een van onze vervoerders aangeven dat u uw pakket bij een afhaalpunt wilt laten bezorgen.
Hoe duur is de verzending bij Toolprof?
Voor bestellingen vanaf €70 (incl. btw) betaalt u geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de €70 rekenen wij €5,95 verzendkosten. Voor bestellingen met een afwijkend gewicht, afwijkende maat, of bestellingen buiten Nederland kan het zijn dat we extra verzendkosten in rekening brengen. U wordt hier altijd vooraf over geïnformeerd.
Ik ben niet thuis op het aflevermoment, wat nu?
Geen paniek, ook als u niet thuis bent wordt uw pakketje met zorg behandeld. Onze vervoerders brengen het pakketje dan naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt bij u in de buurt. U ontvangt hierover bericht per e-mail. Is uw pakketje niet bezorgd en heeft u hierover geen bericht gehad? Neem dan contact op met de vervoerder. Houd hiervoor uw Track & Trace nummer bij de hand.
Mijn pakketje is niet bezorgd, wat moet ik nu doen?
Heeft u een Track & Trace link van ons gehad? Neem dan contact op met de vervoerder. Zij kunnen u vertellen waar uw pakketje is, en wat de verwachte leverdatum is. Heeft u geen Track & Trace link van ons gehad? Dan kan het zijn dat de bestelde producten niet op voorraad zijn. Op de productpagina kunt u zien wat de verwachte levertijd van het product is.
Betalingen
Op welke manieren kan ik bij Toolprof betalen?
Betalen is bij Toolprof altijd gratis. We brengen dus geen administratiekosten in rekening. U kunt bij ons met de volgende betaalmethodes afrekenen:
- iDEAL
- Overschrijving vooraf
- Klarna/Achteraf betalen
- Bancontact/Mr. Cash
- Creditcard
Ik wil betalen met een overschrijving vooraf, hoe werkt dat?
Bij een overschrijving vooraf ontvangt u na het plaatsen van uw bestelling direct een bevestigingsmail met uw persoonlijke ordernummer en het totaalbedrag dat voldaan dient te worden. Zodra uw betaling is binnengekomen wordt uw bestelling in behandeling genomen en spoedig verzonden.
U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekeningnummer 0106.3861.66 (BIC/Swift: RABONL2U en IBAN: NL 16RABO0106386166), op naam van Polvo bv, te Zevenbergen o.v.v. uw bestelnummer. Houd bij het overmaken van uw betaling rekening met een overboektijd van 1 tot 5 werkdagen.
Garantie
Hoe lang heb ik garantie bij Toolprof?
Dit verschilt per product. De meeste fabrikanten geven een aantal jaar garantie op hun producten. Vaak is de garantietermijn te lezen in de producthandleiding. Wettelijk gezien heeft u garantie zolang u mag verwachten dat het product meegaat. Dit is natuurlijk een nogal vage omschrijving. Is uw aangekochte product eerder versleten dan verwacht? Dan proberen we u bij Toolprof natuurlijk altijd zo goed mogelijk te helpen. Bewaar uw aankoopbon of factuur goed.
Let op: op verbruiksartikelen rust geen garantie.
Wat moet ik doen als mijn product defect is?
Neem contact met ons op als uw product defect is. Valt het product nog onder de garantie? Dan zullen wij het product voor u repareren of vervangen. Wij doen altijd onze uiterste best om ervoor te zorgen dat we u zo goed mogelijk kunnen helpen bij een defect product.
Retourneren
Kan ik nog afzien van mijn aankoop?
Bij Toolprof heeft u recht op 14 dagen zichttermijn. Als u binnen 14 dagen afziet van uw verkoop kunt u uw product, mits onbeschadigd en ongebruikt, aan ons retourneren. U krijgt dan het aankoopbedrag terug. Deze termijn gaat in zodra u het product in ontvangst hebt genomen.
Let op! Een retour moet altijd van te voren worden aangemeld.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Toch niet tevreden over je product? Dat kan natuurlijk gebeuren. Je kunt het product tot 14 dagen na aankoop aan ons retourneren. Gebruik hiervoor de retourprocedure, deze kunt u vinden op deze pagina.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
We proberen het aankoopbedrag zo snel mogelijk te crediteren. Zodra uw retour bij ons binnen is, wordt deze zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. We doen onze uiterste best om retourzendingen binnen 14 dagen in behandeling te nemen. Het kan daarna enkele werkdagen duren voordat het aankoopbedrag terug op uw rekening staat.
Kan ik mijn product omruilen?
Het is bij ons helaas niet mogelijk om uw product om te ruilen. Het is wel mogelijk om uw artikel retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.
We hebben voor u een overzicht gemaakt met de meestgestelde vragen, zie hierboven.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op:
Telefoon: | 088 - 765 1965 |
E-mail: | info@toolprof.nl |
We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijdstippen:
Maandag | 08:00 - 12:00 en 13:00 - 16:30 |
Dinsdag | 08:00 - 12:00 en 13:00 - 16:30 |
Woensdag | 08:00 - 12:00 en 13:00 - 16:30 |
Donderdag | 08:00 - 12:00 en 13:00 - 16:30 |
Vrijdag | 08:00 - 12:00 en 13:00 - 15:30 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |